Background 1 3

Jsem partner

Stačí klasický platební terminál a můžete si odpočinout od počítání papírových poukázek.

eBenefity

Díky nám budete mít více volného času

cafeteria benefity

Díky spolupráci s Up ČR u vás může své eBenefity uplatnit více než 300 000 zaměstnanců.

zaměstnanecké benefity

V klidu se dvakrát vyspíte a karta od Mastercard zatím stihne zpracovat platby.

benefit karta

All Inclusive karta funguje jako běžná platební karta. Podporuje Apple Pay i Google Pay.

Jak to funguje?

01

Platba je vždy krytá. Zákazník může utratit vše až do výše svého zůstatku na kartě All Inclusive.

02

Funguje to stejně jako platba klasickou kartou. Peníze vám přijdou s ostatními karetními transakcemi od vaší banky.

03

Všechno máte jednoduše na jediném místě v Zákaznické zóně.

04

Více než měsíc máte všechny prostředky u sebe.

volnočasové benefity

Chcete se dozvědět více?

Nebo nám pošlete zprávu

Arrow

Co vás často zajímá

Jak funguje karta All Inclusive ke cafeterii eBenefity?

Jako běžná platební karta. Dokonce stačí i klasický platební terminál.

Co můžu dělat, když má držitel karty problém s platbou?

Tak tohle je složité. Důvodů může být spousta.

  1. Na kartě nemusí být dostatek peněz, nebo může být zablokovaná. Koukněte do aplikace.
  2. Karta může být neaktivní. Stačí v aplikaci vyzvednout PIN a aktivuje se.
  3. Kartě také mohla skončit platnost.
  4. Chyba může být na straně obchodníka. Například kvůli nenahlášené změně terminálu.
Jak probíhá vyúčtování?

Na začátku následujícího měsíce sečteme uskutečněné transakce za uplynulý měsíc a spočítáme provizi sjednanou ve smlouvě. Vystavíme fakturu a na e-mail vám zašleme informaci, že je možné si fakturu s přehledem transakcí ze systému stáhnout. Nezapomeňte fakturu v době její splatnosti uhradit na náš bankovní účet.

Kde naleznu své vyúčtování?

Vaše vyúčtování naleznete po přihlášení do Extranetu se svým administrátorským přístupem v záložce „Faktury“.

Jak můžu propagovat svoji provozovnu?

Inzerce v aplikaci Můj Up

  • více než 60 000 uživatelů měsíčně, kteří mohou být vašimi potenciálními zákazníky
  • průměrná měsíční návštěvnost Můj Up je 310 000
  • aplikaci využívají uživatelé ze všech koutů republiky

Pokud pořádáte speciální časově omezenou akci, dejte nám vědět. Nastavíme podle vašich preferencí, kdy se kampaň zobrazí.

Inzerce s našimi papírovými poukázkami

  • 150 000 uživatelů dostává do rukou tištěné poukázky každý měsíc. Součástí balení může být i vaše reklama.
  • Vaší reklamu uvidí uživatelé vždy 2 měsíce po sobě.
  • Sami si určujete co bude předmětem sdělení.

Pokud vás možnost inzerce zaujala, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu.

Jak vypadá samolepka eBenefity a jak ji mohu získat pro svoji provozovnu?

Náhled samolepky najdete ZDE. Pro objednání samolepek nám stačí napsat na: obchod.partner@upcz.cz.

Chcete vědět víc? Stáhněte si dokument.

Představení eBenefity | Partner 23. 5. 2024 1 MB Stáhnout
VOP – Partner 11. 12. 2023 118 KB Stáhnout